ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ԱՐևԵԼԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂ, ԹՈՒՐՔԱԳԵՏ, ՕՍՄԱՆԱԳԵՏ ԱՆԻ Ժ․ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՀՐԱՎԻՐՅԱԼ ԳԻՏՆԱԿԱՆ, ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ Է ՍԱՄԱՐՂԱՆԴՈՒՄ (ՈՒԶԲԵԿՍՏԱՆ) ՏԵՂԻ ՈՒՆԵՑԱԾ «ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ 7-ՐԴ ԿՈՆԳՐԵՍ»-ԻՆ («КУЛЬТУРНОЕ НАСЛЕДИЕ УЗБЕКИСТАНА — ФУНДАМЕНТ НОВОГО РЕНЕССАНСА»)

Կոնգրեսին մասնակցել են աշխարհի տարբեր ծայրերից (40 երկիր) հրավիրված շուրջ 350 հայտնի գիտնականներ, ձեռագրագետներ, թանգարանային և գիտական ինստիտուտների ղեկավարներ, պրոֆեսորներ, կինոյի և մեդիա աշխարհի ներկայացուցիչներ, երկրաբաններ և այլք։ Կոնգրեսի առաջին աշխատանքային օրը՝ «Handwritten Masterpieces of Turkic World» բաժնում, Անի Ժ․ Ավետիսյանը հանդես է եկել «Մատենադարանի չաղաթայերեն ձեռագրերը» զեկուցումով։ Սույն զեկուցմամբ, առաջին անգամ գիտական լսարանին ներկայացվել

Կիսվել

ՄԵՍՐՈՊ ՄԱՇՏՈՑԻ ԱՆՎԱՆ ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ Է ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ՝ ՆՎԻՐՎԱԾ ՀԱՅ-ԻՐԱՆԱԿԱՆ ՄԻՋՆԱԴԱՐՅԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ ԵՎ ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԻՆ

Թեմատիկ ընդգրկումը՝ · Ձեռագրագիտություն· Արվեստ· Գրականություն Գիտաժողովի աշխատանքային լեզուներն են՝ հայերեն, պարսկերեն և անգլերեն: Մասնակցել ցանկացողներին խնդրում ենք մինչև 2024 թ.-ի հունվարի 15-ը [email protected] հասցեին ուղարկել կից ներկայացվող գրանցման ձևաչափը և համառոտ կենսագրականը: Ընդունված թեկնածուները հաստատման նամակ կստանան մինչև 2024 թ. փետրվարի 1-ը, որից հետո՝ մինչև 2024 թ. փետրվարի 20-ը, նրանք պետք է ուղարկեն թեզիսի

Կիսվել

ԱՎԵՏԱՐԱՆ, 1675 Թ., ՔԱՐԱՀԱՏ ԳՅՈՒՂ (ԳԱՆՁԱԿ)

Ծաղկող՝ Գրիգոր քահանա Գրիգոր քահանայի ձեռագիր ժառանգությունից մեզ է հասել ութ մատյան, որոնցից մեկն էլ նկարազարդ այս Ավետարանն է: Թեմատիկ մանրանկարներն այս Ավետարանում զետեղված են ձեռագրի սկզբում: Ծննդյան տեսարանում Մոր և Մանկան գորովալի հայացքների փոխանակումը տեսարանին քնքշանք և հուզական տրամադրություն է հաղորդում: Ընծայաբեր մոգերը ներկայացված են իբրև թագավորներ, իսկ ինքնատիպ գլխանոցներով երեք հովիվներից երկուսը պատկերված

Կիսվել

ԱՎԵՏԱՐԱՆ, ԺԳ. ԴԱՐ ,ԿԻԼԻԿԻԱ

Գրիչ՝ Սուքիաս ծերունի, ծաղկող՝ անհայտ Կիլիկյան արքայական ձեռագրերի խմբում եզակի գոհար է Մատենադարանի թիվ 9422 Ավետարանը, որի «Ավետման» մանրանկարը հայ ձեռագրական արվեստի բացառիկ նմուշներից է։ Տիրամոր կերպարի գլխի դիրքը, հայացքը, ձեռքի շարժումը շքեղ հմայք են հաղորդում մանրանկարին: Յուրօրինակ բուսական փշանման զարդերով շրջանակի մեջ ամփոփված այս նկարազարդման ճարտարապետական նուրբ տարրերը, կերպարների՝ գունեղ քարերից հյուսված լուսապսակները վկայում

Կիսվել

ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ «ՀՐԱՉՅԱ ԹԱՄՐԱԶՅԱՆ» ԴԱՀԼԻՃՈՒՄ ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ԵՂԻՇԵ ՉԱՐԵՆՑԻ «ԵՐԿԵՐԻ ԺՈՂՈՎԱԾՈՒ»-Ի ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ ՆՈՐ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՏՈՐԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍԸ

«Երկերի ժողովածու»-ի ակադեմիական նոր հրատարակության առաջին հատորի շնորհանդեսը։ Նախաձեռնությունը պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության լավագույն օրինակներից է։ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ ծրագիրն իրականացրել են ՀՀ ԳԱԱ գրականության ինստիտուտը, Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանը և Անտարես հրատարակչությունը։ Մատենադարանի տնօրեն Արա Խզմալյանն արժանացավ Շնորհակալագրի Եղիշե Չարենցի «Երկերի ժողովածու»-ի առաջին հատորի գրքի հրատարակման և Չարենցի հոբելյանական տարվա միջոցառումները համակարգելու համար։

Կիսվել

ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ՀՐԱՏԱՐԱԿՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ԼՈՒՅՍ Է ԸՆԾԱՅԵԼ ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ԳԻՏԱՇԽԱՏՈՂ ՎԵՆԵՐԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆԻ «ՊԱՏՄԱԿԱՆ ՍԻՐԻԱՅԻ ՀԱՅԵՐԸ ՕՍՄԱՆՅԱՆ ՇՐՋԱՆՈՒՄ (16-18-ՐԴ ԴԱՐԵՐ)» ԱՇԽԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

Գիրքը նվիրված է Պատմական Սիրիայի հայերի օսմանյան շրջանի, մասնավորապես՝ 16-18-րդ դարերի պատմության, սոցիալ-տնտեսականկարգավիճակի և հոգևոր-մշակութային կյանքի ուսումնասիրությանը։ Փորձ է արվել երևան հանել և ընդգծել տեղի հայերի կարգավիճակիառանձնահատկությունները Օսմանյան կայսրության՝ այլադավանների նկատմամբ վարած քաղաքականության համատեքստում։Նյութը շարադրված է հայերեն և այլալեզու սկզբնաղբյուրների, վավերագրերի և գրականության հիման վրա։ Գիրքը նախատեսված է հայ գաղթօջախների, Պատմական Սիրիայի մաս կազմող ներկայիս

Կիսվել

ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱ ԽԶՄԱԼՅԱՆԸ ՀՅՈՒՐԸՆԿԱԼԵԼ Է ԱՐՄԵՆՈՒՀԻ ՍԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆԻՆ

Լիբանանահայ նկարչուհին բատիկ տեխնիկայով վերարտադրում է հայկական մատենագրության, մանրանկարչության, զարդանկարչության և զարդագրության պատմություն։ Նա իր «Սաղարթ» հավաքածուից Մատենադարանին է նվիրել «Անմահություն» ստեղծագործությունը։ Ձեռք է բերվել պայմանավորվածություն՝ առաջիկայում Մատենադարանում կազմակերպել թեմատիկ ցուցադրություն։

Կիսվել

«ՁԵՌԱԳՐԵՐԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ԿՅԱՆՔԸ》ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ԿՐԹԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ԾՐԱԳԻՐ

Ծրագիրը ներառում է՝ Տեսական հատված Գործնական հատված Թեմատիկ շրջայց Մատենադարանում Ծրագրի տեսական հատվածում աշակերտներին կներկայացվի՝ հին ժամանակներում որտեղ և ինչ պայմաններում են պահվել ձեռագրերը, ինչպես են վերականգնվում վնասված ձեռագրերը Մատենադարանում, վերականգնման համար նախատեսված ինչպիսի ժամանակակից գործիքներ և նյութեր գոյություն ունեն։ Գործնական հատվածում աշակերտները կդառնան փոքրիկ վերականգնողներ և կվերականգնեն վնասված թերթեր։ Աշակերտներըկծանոթանան ձեռագրերի վերականգնման հիմնական եղանակներին,կծանոթանան

Կիսվել

ՀՌՈՄԻ ՔԱՀԱՆԱՅԱՊԵՏԱԿԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՈՒՄ ՏԵՂԻ ՈՒՆԵՑԱՎ ՆԵՐՍԵՍ ՇՆՈՐՀԱԼԻ ՀԱՅՐԱՊԵՏԻ ՄԱՀՎԱՆ 850-ԱՄՅԱԿԻՆ ՆՎԻՐՎԱԾ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ

Սույն թվականի նոյեմբերի 30 — դեկտեմբերի 1-ին Հռոմի Քահանայապետական արևելյան ինստիտուտում (Pontificio Istituto Orientale) տեղի ունեցավ Ներսես Շնորհալի հայրապետի մահվան 850-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողով՝ «Շնորհների լիություն, մարդասիրության լիություն. Սբ. Ներսես Շնորհալին հազարամյակների հանգուցակետում» խորագրով (կազմակերպիչներ՝ Պողոս Լևոն արքեպիսկոպոս Զեքիյան, Մարկո Բաիս, Ժելկո Փաշա, Զարուհի Պողոսյան, Աբրահամ Տերյան, աջակցությամբ` Խաժակ արքեպիսկոպոս Պարսամյանի): Ներկաներին ողջունեցին Քահանայապետական արևելյան

Կիսվել

ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ՀՐԱՏԱՐԱԿՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ԼՈՒՅՍ Է ԸՆԾԱՅԵԼ ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ ԳԻՏԱՇԽԱՏՈՂ ԱՎԵՏ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆԻ «ԶԱՔԱՐԻԱ ԱՎԱՆՑԻ» ԱԼԲՈՄ-ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

Ալբոմը նվիրված է Վասպուրականի մանրանկարչության երևելի ներկայացուցիչ Զաքարիա Ավանցու կյանքին, գործունեությանը և արվեստի առանձնահատկություններին։ Մասնավորապես ներկայացված է Մատենադարանի համար 2804 Ավետարանի (1600 թ.) պատկերակազմը, որը նկարչի լավագույն ստեղծագործություններից է։Գիրքը նախատեսված է արվեստաբանների և ընթերցող լայն հասարակայնության համար։ Խմբագիր՝ Կարեն ՄաթևոսյանՁևավորումը՝ Անահիտ Խանզադյանի «Զաքարիա Ավանցի» ալբոմ-ուսումնասիրությունը հրատարակվել է «ՋԵՅ ԹԻ ԱՅ ԱՐՄԵՆԻԱ» ՓԲԸ-ի հովանավորությամբ:

Կիսվել